Casting do kampanii promocyjnej Dawca.pl!

Jesteś członkiem Klubu Dawca.pl ?? Chcesz zostać „twarzą” jednej z naszych kreacji? Weź udział w castingu do sesji fotograficznej!

na strone

Co trzeba zrobić?

  1. Przeczytać  regulamin castingu (zamieszczony poniżej)
  2. Przesłać 2 swoje zdjęcia (jedno profilowe, drugie w plenerze) na adres casting@dawca.pl do dnia 4 kwietnia 2014 (piątek).

Następnie zespół Dawca.pl wybierze 10 kobiet oraz 10 mężczyzn, a następnie to użytkownicy Facebook’a  będą głosować na te osoby. Casting wygrywają osoby (kobieta i mężczyzna) z największą ilością „lajków”! ;)

Regulamin castingu:

  1. Casting jest organizowany przez Polskie Towarzystwo Programów Zdrowotnych (al. Zwycięstwa 42a, 80-210 Gdańsk) wydawcę kampanii społecznej „Dawca.pl – Bądź świadomym dawcą narządów”.
  2. Niniejszy regulamin określa warunki, na jakich odbywa się casting Dawca.pl.
  3. Wysyłając zgłoszenie do udziału w castingu zgłaszający akceptuje ten regulamin.
  4. Uczestnikiem Castingu może członek klubu Dawca.pl, który ukończył 18 lat.
  5. Casting składa się z 2 etapów
    1. Pierwszy to zgłaszanie uczestnictwa. Trwa on od 26.03.2014 do 04.04.2014 roku (do godziny 23.59).
    2. Drugi etap to głosowanie przez internautów, który odbędzie na portalu Facebook w okresie 7 – 9 kwietnia 2014. Głosować będzie można do 9 kwietnia do godziny 23.59.
  6. Uczestnik castingu musi wysłać 2 zdjęcia (jedno profilowe, drugie z pleneru) na adres casting@dawca.pl. Wykonane zdjęcia nie mogą naruszać ogólno przyjętych norm społecznych. Na zdjęciach nie może być okularów przeciwsłonecznych oraz nakrycia głowy.
  7. Uczestnik castingu w przesłanym zgłoszeniu zobowiązany jest do:
    1. Dołączenia 2 zdjęć
    2. Danych adresowych i kontaktowych (e-mail, telefon) oraz podania numeru karty Dawca.pl
    3. Dołączenia oświadczenia
      • „Oświadczam, że posiadam wszelkie prawa do zdjęć oraz zgadzam się na wykorzystanie ich przez Dawca.pl – Bądź świadomym dawcą narządów.”
      • „Oświadczam, iż wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celach związanych z Castingiem jak również na opublikowanie mojego imienia i nazwiska w materiałach promocyjnych związanych z Castingiem, a w szczególności na stronach internetowych Organizatora, a także na ich wykorzystywanie w celach promocyjnych i marketingowych Organizatora.”
  8. Uczestnik castingu zrzeka się jakiegokolwiek wynagrodzenia za korzystanie ze zdjęć zgodnie z niniejszym Regulaminem, w tym w szczególności wynagrodzenia za rozpowszechnianie zdjęć na stronie internetowej oraz portalach społecznościowych.
  9. Dawca.pl nadesłane prace ma prawo edytować zdjęcia oraz  publikować je na innych portalach społecznościowych (Facebook, Google+, Instagram, Pinterest, Twitter).
  10. W jury castingu zasiada zespół Dawca.pl, które wybierze 10 osób płci męskiej i żeńskiej. Następnie odbędzie się głosowanie przez portal Facebook (zdjęcia zostaną umieszczone w galerii na fanpage kampanii).
  11. Casting wygrają osoby (kobieta i mężczyzna) z największą ilością kliknięć “Lubie to”, które uzyskają podczas głosowania na fanpage.
  12. Osoby, które wygrają casting wezmą udział w sesji fotograficznej w Warszawie. W przypadku braku możliwości uczestnictwa (ze względu na termin sesji fotograficznej) przywilej wzięcia udziału przypadnie kolejnej osobie z największą ilością głosów spośród 10 wybranych uczestników.
  13. Organizator kampanii Dawca.pl osobom, osobom które wygrają udział w sesji zdjęciowej zapewnia nocleg oraz transport (PKP) do Warszawy.